Православна церква століттями виступала центром та рушієм культурного життя в Україні. Коли не було власної держави, вона слугувала для українців єдиним інститутом вираження їх самобутності.

...У 1919 році за розпорядженням державних урядовців на кошти жителів села побудували нову Свято – Михайлівську церкву. З дворів забирали худобу, гусей,курей, навіть одяг – свити, літники. Чулися плач, прокляття. Мабуть, тому тут не відбулося жодної служби.
Ось, що розповідала Домна Саківна Мельник (1909р.н.) . Вона та ще декілька пастухів пасли худобу в Бродах. Раптом небо стало похмурим. Насувалася гроза. Страшна хвиля світла полетіла на село. Звідки простяг до неба руки дим з полум’ям. Це горіла церква в яку вдарила блискавка.  Полум’я лизало стіни і ковтало їх. Люди в розпачі сипали на вогнище землю. Хтось порадив гасити кислим молоком. Скільки його потрібно!? Вогонь сягнув купола, охопив хрест… Гуділо і палахкотіло на всі боки, вогонь став зазирати до села. Діти затамувавши подих, сиділи на груші. А в дома з переляком слухали нові розповіді. Віруючі почали ходили на службу в хату...

До 1961 року в селі були священики  Сафроній Новоселецький, Михаїл Жильчук, Іларій Туржанський, Євгеній Кушпета, Іван Калішевич, та Талімон Сорока. Існував церковний хор без якого не проходили ні вінчання ні похорони.
У 60-х роках стали забороняти богослужіння та церковні обряди. 1 січня 1961 року відбулося останнє вінчання в церкві. Населення переконували, що у вік космічних відкриттів, наукових досягнень релігійне мислення є проявом відсталості і суперечить природі радянської людини. Культові споруди закривали і навіть зносили. Громада мала право наймати священнослужителя лише тоді, коли він отримував реєстраційне посвідчення уповноваженого при облвиконкомі.
За 1957-1964 роки в Україні було закрито 46 процентів православних церков, молитовних будинків. Закрили їх і в Великому Вербчі.
З 1990 року у селі діє Свято–Михайлівська церква, де службу проводить  благочинний Сарненського району Олександр Кокора.
Назвали її на честь Святого Архистратига Михаїла, або як кажуть селяни, Михайла. Тому для жителів села Михайлів день є храмовим святом.